تاریخ انتشار :
1399/11/06
���������� ������������ ������������
- نوشته شده توسط :
مهندس محمدخانی
- |
- : تعداد بازدید
1127
بار
با رعايت نکات زير مشتري را وفادار کنيد:
- حرفه اي خدمات ارائه دهيد.
- روابط اجتماعي با مشتري داشته باشيد.
- پاسخگو سريع باشيد.
- به هر دسته از مشتريانتان ارزش مطابق با همان دسته را ارائه دهيد.
- 24/7 در دسترس باشيد.
- باشگاه مشتريان داشته باشيد.
ايجاد روابط بلند مدت با مشتري
بيشتر فروشندگان تصور مي کنند که فروش ، يک فعاليت سودآور کوتاه مدت است و لازم است فقط با مشتري در طول مدت مذاکرات خريد ارتباط داشت. آنها بعد از اين که قرارداد را امضا کردند، به دفترشان م يروند و از موفقيت شان با همکاران صحبت مي کنند، غافل از اين که تازه در ابتداي يک راه طولاني هستند. مراحل بعدي اين راه ، برقراري ارتباط بلند مدت با آن مشتري است، به گونه اي که کسب و کار شما را به ديگران توصيه کند.
فروشندگان موفق ، در اين نقطه تحقيق مي کنند که آيا توانسته اند کسب و کارشان را به درستي در ذهن مخاطب بنشانند؟ آن ها براي دريافت بازخوردهاي صادقانه مشتريان تلاش مي کنند تا متوجه شوند که آيا در ارائه ارزش مورد انتظار به مشتريان ، موفق بوده اند؟