تاریخ انتشار : 1399/11/23

������������ ���� �������� ����������������

  • نوشته شده توسط : مهندس محمدخانی
  • |
  • : تعداد بازدید 246 بار

اشتباه اول : زمان نامناسب در ارسال پيامک تبليغاتي

در طول روز زمان هايي که فرد اولويت هاي مهمتري نسبت به خواندن يک پيام کوتاه دارد. مطمئن باشيد که ساعت خواب شخص مهمتر از خواندن يک پيام کوتاه آن هم از سوي يک فرستنده ناشناس است. در کل بهترين زمان براي ارسال پيامک تبليغاتي شنبه تا چهارشنبه از ساعت 10 تا 12 صبح و عصر از ساعت 18 تا 20 است اگرچه در برخي پيامک ها ممکن است استثناهايي وجود داشته باشد.

اشتباه دوم : ارسال پيامک به بازار هدف نامناسب

تصور کنيد قصد فروش يک اتومبيل گران قيمت را داريد و پيامکي بدين منظور فرستاده ايد اما دريافت کنندگان را از پيش شماره هاي مناطق متوسط رو به پايان انتخاب کرديد پس پيامک شما هرچقدر هم داراي متن  جذاب و خلاقانه باشد مناسب افراد گيرنده نيست و نمي توانيد از آنها انتظار بازخورد داشته باشيد . شما بايد بتوانيد بازار هدف خود را شناسايي کنيد و پيامک خود را به صورت هدفمند فقط به آنها ارسال نماييد.

اشتباه سوم : طولاني بودن متن پيامک تبليغاتي

هميشه در نظر داشته باشيد که حوصله و صبر افراد مختلف با يکديگر يکسان نيست . بيشتر افراد تمايل دارند اطلاعات مختصر و مفيد بگيرند و شما هم بايد سعي کنيد که متن پيامک خود را گيرا و کوتاه بنويسيد . پيشنهاد مي شود حتي اگر در يک صفحه ک پيامک خود را مي نويسيد هنوز تعداد کاراکتري تا پر شدن  آن صفحه باقي مانده از درج اطلاعات اضافي و غير ضروري پرهيز نماييد.

اشتباه چهارم : ارسال مکرر پيام کوتاه تبليغاتي

دقت کنيد که فاصله زماني بين پيامکهاي  تبليغاتي شما حتي اگر متن هاي آن هم متفاوت خيلي نزديک به هم نباشد . سعي کنيد گيرندگان را با پيامک هاي تکراري و نزديک  بهم کلافه نکنيد.  انجام اين اقدام نه تنها بازخورد مثبتي براي شما نخواهد داشت بلکه ممکن است به عنوان يک ضد تبليغ عمل کند و باعث اتلاف هزينه عملياتي شما بشود.

اشتباه پنجم: دور شدن از مشتريان 

از مشتريان خود فاصله نگيريد و با آنها ارتباط نزديک و صميمي داشته باشيد. سعي نکنيد اين حس به آنها القا شود که از آنها به عنوان يک ابزار جهت منافع اقتصادي خود استفاده مي کنيد. براي ارتباط نزديک تر روز تولد يا کارت تخفيف و بسته هاي هديه براي مشتريان ويژه خود بفرستيد.

اشتباه ششم: عدم تعادل دو سويه با مشتريان

توجه کنيد که هميشه شما به عنوان ارسال کننده و مشتريان شما به عنوان دريافت کننده پيامک نباشند. گاهي هم نظر آنها را جويا شويد و مثلا از آنها بخواهيد در يک نظر سنجي شرکت کنند. اين اقدام باعث مي شود که شما هم از نظر آنها مطلع شويد و آن را در جهت منافع خود بکار بريد. البته در استفاده مکرر از اين کار حساسيت لازم را به خرج دهيد.

اشتباه هفتم: عدم استفاده از نام  يا شماره اختصاصي

پيامک تبليغاتي خود را از طريق پنل اس ام اس با نام و شماره اختصاصي خود ارسال کنيد. بسياري از گيرندگان شما را با نام و شماره اختصاصي شما مي شناسند. هر قدر اين نام و شماره اختصاصي کوتاه تر و رندتر باشد بهتر به ياد مي ماند خصوصا زمانيکه نياز داريد پيامکي را از طريق مشتري دريافت نماييد. خود را با نام شماره اختصاصي به مشتري شناسايي کنيد.

تگ ها

معرفی خدمات

پربازدیدترین خدمات


بهونه نيار
  • گردآورنده : مهندس محمدخانی
  • |
  • تعداد بازدید : 104

بهونه نيار

 ستاره بازي يا ستاره سازي
  • گردآورنده : مهندس محمدخانی
  • |
  • تعداد بازدید : 106

ستاره بازي يا ستاره سازي

همراهي
  • گردآورنده : مهندس محمدخانی
  • |
  • تعداد بازدید : 117

همراهي

ايده ياب
  • گردآورنده : مهندس محمدخانی
  • |
  • تعداد بازدید : 119

ايده ياب

سوار جِت خودت شو
  • گردآورنده : مهندس محمدخانی
  • |
  • تعداد بازدید : 120

سوار جِت خودت شو

ذهنيت درست
  • گردآورنده : مهندس محمدخانی
  • |
  • تعداد بازدید : 123

ذهنيت درست

فرمول افزايش فروش
  • گردآورنده : مهندس محمدخانی
  • |
  • تعداد بازدید : 124

فرمول افزايش فروش

آدرس شرکت

البرز - کرج - میدان شهدا - بازار موبایل طبقه 3 واحد 15

شماره تماس

026-32285541 - 09122685920

کانال تلگرام

https://t.me/poyandeganhomankar

بازدیدهای کل : 21897

بازدید های دیروز : 107

بازدید های امروز : 85