تاریخ انتشار : 1400/01/16

������ ������ ���� ���� ���� ������

  • نوشته شده توسط : مهندس محمدخانی
  • |
  • : تعداد بازدید 216 بار

تخم مرغ هايتان را در يک سبد قرار بدهيد و از آن سبد به خوبي مراقبت کنيد.

براي کسب و کارهاي کوچک بهترين نصحيت است زيرا پخش کردن منابع اندک يک شرکت کوچک يا تلاش براي راضي کردن تمام مشتريان کار نادرستي است چون شرکت هاي بزرگراحتتر و بهتر مي توانند اين ها را انجام دهند.

اين ايده اصطلاح تخصص گرايي را تداعي مي کند. يعني روي يک بازار يا محصول يا مشتري خاص تمرکز کنند. 

نقطه ضعف اصلي شرکت هاي بزرگ ناتواني شان در تخصص گرايي است زيرا منابع کافي براي تخصص گرايي را ندارند.

راهکارها:

  1. در مقابل وسوسه راضي کردن تمام مشتريان مقاومت کنيد. زيرا ارزش برندتان را تضعيف مي کند.
  2. سعي کنيد تخصص تان در بازار يا محصولي که مي خواهيد روي آن تمرکز کنيد را روز به روز افزايش دهيد.
  3. اطلاعات و دانش تخصصي تان را به رخ مشتريان و هرکسي که به شرکت تان مراجعه مي کند، بکشيد.
  4. از فروش اينترنتي استفاده کنيد ولي فقط از اين کانال ها براي فروش استفاده نکنيد بلکه جهت اشتراک گذاري آگاهي و تخصص تان هم استفاده کنيد.

 

 

تگ ها

معرفی خدمات

پربازدیدترین خدمات


بهونه نيار
  • گردآورنده : مهندس محمدخانی
  • |
  • تعداد بازدید : 104

بهونه نيار

 ستاره بازي يا ستاره سازي
  • گردآورنده : مهندس محمدخانی
  • |
  • تعداد بازدید : 107

ستاره بازي يا ستاره سازي

همراهي
  • گردآورنده : مهندس محمدخانی
  • |
  • تعداد بازدید : 118

همراهي

ايده ياب
  • گردآورنده : مهندس محمدخانی
  • |
  • تعداد بازدید : 120

ايده ياب

سوار جِت خودت شو
  • گردآورنده : مهندس محمدخانی
  • |
  • تعداد بازدید : 120

سوار جِت خودت شو

ذهنيت درست
  • گردآورنده : مهندس محمدخانی
  • |
  • تعداد بازدید : 124

ذهنيت درست

فرمول افزايش فروش
  • گردآورنده : مهندس محمدخانی
  • |
  • تعداد بازدید : 125

فرمول افزايش فروش

آدرس شرکت

البرز - کرج - میدان شهدا - بازار موبایل طبقه 3 واحد 15

شماره تماس

026-32285541 - 09122685920

کانال تلگرام

https://t.me/poyandeganhomankar

بازدیدهای کل : 21917

بازدید های دیروز : 107

بازدید های امروز : 105