تاریخ انتشار : 1400/03/20

������ ������������ ���������� ��������������

  • نوشته شده توسط : محمدخانی
  • |
  • : تعداد بازدید 70 بار

یک کمپین تبلیغاتی یک استراتژی خاص طراحی شده است که برای دستیابی به نتایج مطلوب مانند افزایش آگاهی از برند، افزایش فروش و بهبود ارتباطات در یک بازار خاص، از طریق رسانه های مختلف انجام می شود. همه اینها از تبالیغات انجام میشود.

بسیاری از کارآفرینان فکر می کنندانجام یک کمپین تبلیغاتی به معنای ایجاد یک تبلیغ ساده است. با این حال ، آنها اشتباه می کنند. برای اینکه تبلیغات بهترین نتیجه را داشته باشد ، شازماندهی از همان ابتدا بسیار مهم است.

اگر می خواهید یک کمپین تبلیغاتی راه اندازی کنید، توصیه می کنیم با یک متخصص در رسانه مورد نظر یا یک مشاور کسب وکار در ارتباط باشید.

7 کلید برای راه اندازی یک کمپین تبلیغاتی موفق:

1- یک هدف تعیین کنید.

به طور معمول، وقتی به "اهداف" می اندیشیم، بیشتر مردم تمایل به فروش دارند.اما حقیقت این است که بسیاری از اهداف تبلیغاتی دیگر هم وجود دارد که باید روی آن متمرکز شد. از جمله متداول ترین اهداف می توان به جذب مشتری جدید، تبلیغ محصولات فعلی و عرضه محصولات جدیدو... اشاره کردو شما همچنین می توانید یک کمپین تبلیغاتی ایجاد کنید که برای سطح آگاهی از برند یا کمک به ارتیاط یک برند خاص و ارتقا و آگاهی از احساسات خاص طراحی شود.

2- بازار هدف

بخشی از موفقیت یک کمپین مستقیما به مخاطبان هدف شما بستگی دارد. اگر بازار هدف یا مخاطب مشخصی داشته باشید، تحقق و اندازه گیری اهداف خود بسیار آسان تر است. تعریف نکاتی مانند سن، جنس، طبقه اجتماعی ، وضعیت تاهل، سطح تحصیلات ، علاقه ها ، عادت ها و سرگرمی ها به شما کمک می کند.

3- مخاطبان خود را تقسیم بندی کنید:

هنگامی که مخاطب هدف خود را به روشنی مشخص کردید ، باید مخاطب را تقسیم بندی کنید و آنها را براساس محصولات یا خدماتی که می خواهید بفروشید و اطلاعات جمعیتی مختلف آنها را به گروه ها یمختلف تقسیم کنید.

خود را به جای مشتریان احتمالی خود قرار دهید و سعی کنید شناسایی کنید که چه چیزی باعث علاقمندی شما می شود.

آیا آنچه شما ارائه می دهید برای آنها مفید است؟

آیا آنها از برند شما اطلاع دارند؟

آیا آنها قدرت خرید محصولات / خدمات شما را با قیمت تعیین شده ، دارند؟

4- رسانه تبلغاتی خود را انتخاب کنید:

ابزارهای مفیدی در دسترس شماست که می توانند پیام کمپین شما را به بخش مورد نظر برسانند:

تبلیغات در شبکه های اجتماعی، همانطور که از نامش پیداست ، تبیلغات در شبکه های اجتماعی به شما امکان می دهد که راه ارتباطی مستقیمی با مخابان ایجاد کنید.

نکته مهم: در صورت انتخاب بازاریابی دیجیتال تولید محتوا (طنز، سرگرمی ، اطلاعات جدید و...) مهمترین راه برای تبلیغات است.

5- پیام تبلغات شما چیست؟

پیام یک کمپین تبلغیاتی نیز باید اساسی باشد. واضح ، ساده ، منسجم ، روان . ا زمتخصصان نویسنده و شاعر کمک بگیرید.

6- طراحی منحصر خود را داشته باشید:

طراحی نیز به اندازه پیام کمپین مهم است.

7- اندازه گیری

نتایج کمپین را در هر بازه معین ردیابی کنید . در یک کمپین تبلیغاتی ، معیارها باید بخشی جدایی ناپذیر از فرآیند را تشکیل دهند. 

تگ ها

معرفی خدمات

پربازدیدترین خدمات


بهونه نيار
  • گردآورنده : مهندس محمدخانی
  • |
  • تعداد بازدید : 29

بهونه نيار

ايده ياب
  • گردآورنده : مهندس محمدخانی
  • |
  • تعداد بازدید : 30

ايده ياب

سوار جِت خودت شو
  • گردآورنده : مهندس محمدخانی
  • |
  • تعداد بازدید : 32

سوار جِت خودت شو

همراهي
  • گردآورنده : مهندس محمدخانی
  • |
  • تعداد بازدید : 32

همراهي

فرمول افزايش فروش
  • گردآورنده : مهندس محمدخانی
  • |
  • تعداد بازدید : 33

فرمول افزايش فروش

ذهنيت درست
  • گردآورنده : مهندس محمدخانی
  • |
  • تعداد بازدید : 41

ذهنيت درست

مرور زمان مالياتي
  • گردآورنده : مهندس محمدخانی
  • |
  • تعداد بازدید : 43

مرور زمان مالياتي

آدرس شرکت

البرز - کرج - میدان شهدا - بازار موبایل طبقه 3 واحد 15

شماره تماس

026-32285541 - 09122685920

کانال تلگرام

https://t.me/poyandeganhomankar

بازدیدهای کل : 15556

بازدید های دیروز : 75

بازدید های امروز : 66